luni, 20 iunie 2011

O fac în felul meu

Am observat cum se bucură lumea de despărțirile mele. De ce? Pentru că ele mereu au fost cele mai aprinse, cele mai pline de emoții, zilnic diferite, mereu atrageau atenție tuturor.

Începînd o relație , o tratez ca una ultima, iubesc cum numai eu știu și apreciez cum numai eu pot. Și da, sunt extrem de radicală. Place să știu că e da sau nu, că e negru sau alb, știu ce vreau și cum vreau. Eu aleg, eu decid, eu îmi construiesc viața, și vreau să o construiesc alături de cei în care am încredere.

Eu nu îmi urăsc foștii, îmi aduc aminte de zîmbetul lor, zîmbesc și eu, zîmbesc și atunci cînd vorbesc despre mine, zîmbesc că nu mă uită :)


Nu m-a durut nici o despărțire, sunt tare? nu. Sunt sigură și liniștită în toate acțiunile și deciziile pe care le-am luat.

Relația e o experiență, e sute de zile de neuitat, aventuri salbatice, zîmbete, săruturi, nopți sub cerul stelat. Și cît de mare ar fi dezămăgirea, nu lăsa să-ți distrugă încrederea, principiile, planurile..

And let the show begin.I'm in love again.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu