joi, 2 iunie 2011

United States of America și eu..


Viața e ceea ce se întîmplă cînd îți plănuiești altceva :)
Decizia să plec în USA am luat-o într-o singură zi, mulțumesc mare colegului meu Balan Aurel,care primind mesaj la pereche (eu fiind în ultima bancă,și el în prima) "AURAȘ VREAU ÎN AMERICA", m-a motivat cu vesele trei litere "HAI".
Contractul a fost încheiat în ziua următoare, tîrgul de joburi l-am trecut cu succes, și Visa acceptată în mai puțin de un minut.

Totul spontan, repede și nici acum nu conștientizez că sunt în New Jersey, în jurul meu 49 de state de cucerit,o nouă cultură și un nou spațiu pentru realizări și afirmare personală.
Nu realizam că plec chiar și fiind deja  în aeroportul din New York, nu realizez nici acum. De ce? pentru că în jur doar ruși și moldoveni :)
Am înțeles că noi, fiind departe de casă, ne tragem unul la altul, dorul de țară se potolește atunci cînd auzim limbă natală și simțim mentalitatea concetățeanului.

A doua zi am ajuns în Statul Connecticut, unde am fost întîlniți de .. moldoveni :) Am fost tratați ca membri de familie, ceea ce m-a facut să fiu mîndră de țara în care m-am nascut.


A urmat New Jersey, stat unde își gasesc liniște businessmanii din New York. Case desenate, mașini și parcuri.


Brooklyn, din New York, unde dacă vorbești în limbă engleză, te întreabă " А вы что по русcки не говорите?" :)

Și însuși Manhattanul, Empire State Building, Broadway, Central Park, American Ice-Cream and so much more to enjoy :)




 
             

Au trecut două săptamîni și am reușit să fiu la 4 nunți Americane, se simt foarte mult diferențele culturale : nunta se termină la 12 noaptea, din băuturi se consumă practic numai Cola, totul extrem de pașnic și monoton, în contrast cu nunțile noastre, care durează 3 zile în continuu, mii de tosturi, chiuit și un "mordaboi" la sfărșit "radi uvajeniea" :)

Țin să vizitez cît mai multe locuri posibile, să-mi fac noi cunoștințe, și să acumulez experiența de viața.


 Dar oriunde eu voi fi - TE IUBESC, MOLDOVA!


Mulțumesc pentru susținere Irinei Midori și întregii echipe de la Student Travel!
I'll keep in touch!


5 comentarii: